dimecres, de juny 28, 2006

Liniers

Gràcies al regal d'aniversari de Gonçal, el còmic Macanudos, he descobert un nou ídol: el dibuixant de tires còmiques argentí Liniers. M'ha encantat: amb una sèrie de personatges recurrents (els meus preferits, els follets i els pingüins), Liniers parla de manera senzilla de l'absurd quotidià, de les relacions personals, de les petites tragèdies de la vida diària, i també de les petites alegries, de la poesia i la màgia que es pot trobar un passetjant pel carrer. També, i això és una cosa que sempre m'ha agradat, explora constantment els recursos del metaacudit, i tot això amb un estil clàssic i infantil, de conte, i molt naïf, però tractant sempre al lector de manera intel·ligent: pareix fet per a mi! Ahir, entre la massacre d'exàmens, vaig estar rient-me tot el dia. Però, oh! He descobert que puc seguir alegrant-me tots els dies, perquè he trobat que l'autor té un blog on penja diàriament una tira nova...no sempre són tan fantàstiques com en la selecció del recull, però a partir d'ara, cada matí, a despertar-me amb un somriure gràcies a Liniers. I qui vulga (no se, a mi em fan riure molt), ací a la dreta està l'enllaç



2 comentaris:

Neus a Napoli ha dit...

que xulo!!!

xouba ha dit...

je je je je je

me lo debes
me lo debes de dejar

besos home