dilluns, de maig 29, 2006

A mi The Soft Bulletin em va canviar la vida

Ja s'ha comentat per ahí, però és una cosa que note darrerament: la música ja no és el que era per a mi, fa uns anys...abans, vivia en constant efervescència, buscant, i trobant grups i discos nous, amb els quals em quedava fascinat, i m'obsesionava, i buscava informació sobre ells com un boig, allò que feia de comprar quasi a ceges...i les coses em pareixien rares, i boniques, i encara guarde fotocòpies de tot allò en algun lloc (mitòman), i no es notava tant que no tenen ni idea.

Ara, crec que ja se m'ha oblidat l'última vegada que vaig descobrir el darrer disc o grup desconegut que em va atrapar (i no és cap recurs literari: de veritat que no me'n recorde, i mira que faig esforços), quasi tot em pareix igual que un altre, i em costa trobar alguna cosa nova que m'emocione (és de veres que els nous treballs dels meus ídols són una salvació, però jo parle de "la novetat", de l'emoció d'escoltar per primera vegada alguna cosa que no havies escoltat mai, i et caus de tos de la impressió).

Tanmateix, i malgrat tot, se que sempre em quedaran els meus discos, els meus grups de sempre, els que puc tindre abandonats durant molt de temps, però que sempre tornen, i em fan recordar coses, situacions i gent (sobretot, gent: sempre recorde gràcies a qui, a què, quan, o perquè vaig decidir-me a escoltar, a comprar eixe disc que es va quedar amb mi ja per sempre, i sempre els recorde amb gratitud).

Vaja, que no se si ja no es fa bona música (és una ironia), o si jo ja he perdut la innocència del principi. I és que em vaig fent majoret...(una prova, aquesta entrada, que fa tuf a transcendència de columnista).

4 comentaris:

Mareta ha dit...

I és que Eloi, tu anaves per a columnista i et vas quedar pel camí!

Però sí, deu ser que ens fem vells, o que no necessitem les mateixes coses que abans, perquè ja saps que em passa una cosa semblant... per sort tinc uns veïns heavys una mica sords que últimament només posen que Mägo de Oz, per recordar-me qué fue de los tiempos pasados i fer-me venir ganes de posar-me el "Strangeways..." a tota hòstia!

:-P

Mareta ha dit...

Per cert, jiji, encara recorde el dia que et vas comprar el "The Soft Bulletin", i com m'explicaves al tren lo fantàstis que eren aquell grup, i que ja me'l passaries (no va caldre, me'l vaig acabar comprant, jiji!) i que el disquet en qüestió ens va donar conversa per a tot el viatge, amb escoltaeta inclosa... ai, xè, quina nostalgieta, i això que, si estiguera allí, em moriria per anar-me'n, però la vida està plena de paradoxes com aquesta, què li farem?

doppelgänger ha dit...

I accidentally touched my head
And noticed that I had been bleeding. For how long I didn't know. What was this, I thought, that struck me? What kind of weapons have they got? The softest bullet ever shot

I stood up and I said, YEEEEAH!

Gran disc q comença amb aquella cançó amb que inaugurem els anys nous
=)

...com també l'altre...

Oooh Glenn don't come to the house tonight,Ooooh G. don't come to the house tonight, Ohh G. because is sombody here who really love you!

Izevsk ha dit...

A ti lo que te pasa es q te haces ñoño, vinga veuiues tot el dia!
U creep! U borinot! Fuck up cant!!