dilluns, d’abril 03, 2006

'Tat que és mono?


Bé, com vaig prometre, ací hi ha una foto del fillet de la Nua, que encara no té nom, però de moment li diuen "menudall". Ja és el doble de gran que quan el vaig vore (m'he perdut la seva infància, xe), però fins hui justament no ha obert els ulls. I per la gossa, no patiu, que la Nua és porta com una vertadera mare.

NOTA: Aquest post és de fa dues setmanes, però fins ara Blogger no m'ha deixat penjar les fotos. Però com que jo complisc (quasi) sempre el que dic, doncs ací està.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

mola el nom =)

xouba ha dit...

nomes dir-te:

GRÀCIES

Mareta ha dit...

Tat, tat... és preciós! Agafa ganes de quedar-te'l!

Pero després de gastar-nos amb Misu un quantitat increïble entre ecografia, anàlisi de sang i orina, antibiòtics, desparasitari, pinso renal i visites... uf! Crec que fins que tinguem un gosset encara queda!!! Molt monos, sí, però molta faena i molts diners!

Sort que tot lo de Misu(bishi) ho paga l'amo, que si no ja m'hauria agafat algo, ais!

Ara, "menudall" preciós, jeje, i jo vote per que li deixeu aquest nom, que és molt original i molt graciós! Com ell!

Ens veiem en no resssssss!!! Ah! I una besà de Soraya, que la tens enamorà ("y mi Eloi, no viene mi Eloi? Ay que mono es, me encanta!"). Ahir van ser les mostres, i Jorge va fer d'El·lòooi, i ho va fer molt bé, jeje!

Cio bonico, muuuuuuuuuaaaaaksss!

EEC ha dit...

Unà besà per als de la capital d'Espanynynyia també! Que jo també me'n reocrde d'ells, eh?

I a tu...ai, a tu, quan vingues!! Que Ja fa massa que no et pegue besaes! I a la catalana també, eh?

Au guapes, fins d'ací beeeennn poc!