dilluns, de juliol 11, 2005

Que conste

Ací va una coseta que em va enviar els senyor Bpt. És una mica llarg, però és graciós, perquè reflexa algunes situacions que em -ens- són familiars (evidentment, jo no em reconec de ninguna manera, sobretot perquè jo no defensaré mai les U2)
http://www.lapaginadefinitiva.com/musica/cursillo.htm

(Ahir vaig posar tot el text, però era un poc animal per llarg i perquè estava tot junt i no es podia llegir bé, així que hui l'he borrat i he posat sols l'enllaç, què és més discret -sí, he retocat un post ja publicat. I què?)

3 comentaris:

xouba ha dit...

jeje...coses de la vida...eixa web és del meu mestre de INTERNET PER A COMUNICADORS...no comença a fer por????

Anònim ha dit...

Eloi... A la próxima escribe (o mejor dicho, copia) un post más largo. Te reto.

EEC ha dit...

Que no, que ja ho he arreglat...