dissabte, de juny 18, 2005

Primer de tot, hola a tot l'univers de la xarxa (s'ha de ser educat, no?).
En segon lloc, abans de res, hauria de justificar el perquè d'un blog. Doncs, bé, bàsicament, la raó és que no se perquè ho faig, això d'escriure publicament allò que de tant en tant em passa pel cap, però he pensat que seria interessant vore'm a mi mateix, què sóc capaç de fer en un mitjà com aquest, i si en sabré traure'n profit. Però, en fi, que realment no tinc cap motiu, ni tampoc se encara per a què el faré servir; ja ho veurem: és una manera atractiva de començar, eh? creant interés!
Per últim, abans d'acabar, vull fer un acte d'agraïment i respecte autorial a tots els meus amics que ja tenen un blog, els quals, aforça de llegir-los, són els que m'han fet caure en aquesta "xarxa".
Ja diré quins són la pròxima vegada.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vec que ja som dos els que no sabem perqué tenim un bloc i posem allí les animalades (o no) que ens passen pel cap. De totes formes crec que en som una bona col.lecció de gent amb el mateix motiu. Suposo que l'anonimat que, en certa manera, ens done Internet ens permet fer coses que en persona no faríem. (En persona i sense cobrar, que si em paguen per les meves animalades igual les publico... ejem...) :-)
Benvingut a la colla.

EEC ha dit...

Gràcies, Mosca...doncs sí, el blog et permet escriure per tu, però també per als demés. En el méu cas, però, sí que em coneixen els meus amics, q també tenen tots blog!